Breadcrumb

Συνήθεις Ερωτήσεις

  • Πως μπορώ να γίνω συνεργάτης της Tora Direct;
  • Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα πωλήσεων στο τηλέφωνο 2107762111 (επιλογή 4).
    Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε τα στοιχεία σας στο email: tora.sales@toradirect.gr και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
  • Ποια είναι η διαδικασία έναρξης συνεργασίας;
  • Το μόνο που χρειάζεται είναι να μας προσκομίσετε κάποια δικαιολογητικά – ανάλογα με τον τύπο της εταιρείας – και στη συνέχεια να υπογραφεί η αντίστοιχη σύμβαση συνεργασίας.
  • Το τερματικό το αγοράζω;
  • Τα τερματικά της Tora Direct είναι τα πλέον σύγχρονα στην αγορά και παρέχονται με διάφορα εμπορικά σχήματα (χρησιδανεισμός, ενοικίαση, κ.α.). Μαζί θα βρούμε το μοντέλο που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας.
  • Μου τελείωσε το θερμικό χαρτί του τερματικού. Τι κάνω;
  • Μπορείτε να καλέσετε στο Tμήμα Εξυπηρέτησης Συνεργατών της εταιρείας και να ενημερωθείτε για το πως θα παραλάβετε θερμικό χαρτί ή άλλα αναλώσιμα, προωθητικό υλικό, κ.λπ.
  • Το τερματικό έχει πρόβλημα με την λειτουργία του. Τι κάνω;
  • Καλείτε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Συνεργατών ώστε να σας παρασχεθούν άμεσα οδηγίες επίλυσης του προβλήματος ή να δρομολογηθούν οι απαραίτητες ενέργειες επίλυσής του.

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Συνεργατών στο τηλέφωνο 210 7762111

Ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 – 22:00 Σάββατο, Κυριακή & Αργίες 09:00 – 17:00